BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 13 December 2011

WANITA SAYA...

Saya suka sangat tengok
jari-jemari wanita yg saya
cintai ,cantik betul.Sungguh!
Sampai saya sendiri takut nak
pegang.Bukan takut jari-
jemarinya patah,tapi takut
nanti jari-jemarinya kami tidak
boleh saling bantu-membantu
di satu hari yang amat dasyat
dihadapan Yang Maha Esa!


Saya suka sangat tengok
rambutnya.Cantik betul……
sungguh!Sebab itu saya belikan
dia tudung,jangan main-
main,tudung labuh plak tu!!!!
hehe ….Bukan sebab cemburu
orang lain tengok,bukan!
Bukan juga sebab saya takut
rambut dia rosak …..Tapi saya
mahu rambutnya sentiasa
tertutup ….ala,macam dalam
iklan televisyen tu….sampai
bila-bila………takut nanti
dibakar dek api neraka,di
suatu hari yang amat dasyat di
hadapan Yang Maha Pencipta!


Saya terpegun tengok body
wanita yg saya cintai……solid
betul.Saya sendiri tak
percaya.Sebab tu saya carikan
dia baju-baju yang selesa,tak
ketat,tak jarang,tertutup
semua bahagian ……puas hati
saya kalau dia pakai baju
tu,lagi manis di pandang.Saya
juga carikan dia telekung
supaya masa ‘dating’ dengan
Kekasih dia Yang Utama,dia
jauh lebih cantik dan berseri
menghadap-Nya.Saya pun
tumpang dapat
pahala …..Syoknya!


Kadang-kadang,saya rasa
pelik bila terpandang wanita
yg saya cintai ini,nampak
macam ada yang tidak
kena.Kenapa yer …..?
Ooo….kakinya…..cantik,putih
kemerahan….memang
seksi….sebab tu saya belikan
dia sarung kaki….nampak
lebih sopan….dia pun
bersependapat dengan
saya.Seronoknya!!!!!


Saya sedih sangat bila
tengok wanita yg saya cintai
tidak tidur,tidak makan sebab
rindukan saya.saya pun
macam tu juga.Si dia
bertanya, ”Apa ubatnya
bang?”.Saya pun bagi dia al-
Quran sebagai penenang
jiwa …….semoga dia cintakan –
Nya lebih dari segalanya..


0 comments: